Pirkimo taisyklės

Prekių pirkimo – pardavimo internetinėje parduotuvėje MAMALAND.LT taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“), jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis ir tęsiant registraciją arba užsakymą), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė, asmens duomenų apsauga bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu MAMALAND.LT internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, pataisyti ar papildyti Taisykles. Apie bet kokius pakeitimus, pataisymus ar papildymus prisiregistravę Pirkėjai bus informuojami prisijungimo MAMALAND.LT puslapyje metu ir privalės iš naujo patvirtinti Taisykles. Taisyklių pakeitimas galioja tik tų užsakomų prekių atžvilgiu, kurie buvo pateikti po Taisyklių pakeitimo.
1.3. Pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys.

2. Pirkimo – pardavimo sutarties įsigaliojimas

2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Užsakyti“.
2.2. MAMALAND.LT nėra įsipareigojusi atskirai pranešti Pirkėjui apie savo sutikimą sudaryti sutartį. Laikoma, kad MAMALAND.LT patvirtina užsakymą nuo momento, kai pradeda jį vykdyti.
2.3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma MAMALAND.LT internetinės parduotuvės duomenų bazėje.

3. Pirkėjo teisės

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes MAMALAND.LT internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su MAMALAND.LT internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų, terminas pradedamas skaičiuoti, kai Pirkėjui pristatoma visos užsakymo siuntos arba Pirkėjas atsiima prekes ir 4.6.Taisyklių punkte numatyta tvarka grąžina prekę/-es, įsigytas pagal sudarytą sutartį.
3.3. Pirkėjas negali grąžinti prekių šiais atvejais:
3.3.1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir jei Pirkėjas pažeidė prekės pakuotės apsaugas;
3.3.2. knygų, laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;
3.3.3. kosmetikos, parfumerijos, buitinės chemijos ir higienos prekių tiekimo;
3.3.4. apatinių drabužių tiekimo;
3.2.5. jei grąžinamos prekės, kurios buvo pagamintos atsižvelgiant į asmeninius Pirkėjo poreikius arba pagal Pirkėjo pateiktas sąlygas;
3.3.6. maisto prekių, jei Pirkėjui buvo parduota tinkamos kokybės maisto prekė ir nebuvo pasibaigęs prekės tinkamumo naudotis terminas;
3.3.7. prekių, kurios negali būti grąžinamos atsižvelgiant į jų savybes, įskaitant greit gendančius produktus ir produktus, kurių galiojimo terminas pasibaigęs;
3.3.8. kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti, pagal Lietuvos respublikos įstatymus.
3.4. Numatyta prekių grąžinimo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta, nepažeista pakuotė arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Taisyklių 3.3. punkte numatyta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.
3.5. Prašymą/skundą dėl elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 14 66, interneto svetainė www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

4. Pirkėjo įsipareigojimai

4.1. Pirkėjas privalo priimti prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą sumą.
4.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
4.4. Pirkėjas, naudodamasis MAMALAND.LT internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
4.5. Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.
4.6. Jei Pirkėjas nusprendžia atsisakyti tinkamos kokybės prekių, nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba pristatyti prekes Pardavėjui. Šiuo atveju visos siuntimo ir pristatymo išlaidos tenka Pirkėjui.

5. Pardavėjo teisės

5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui irvakuum saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
5.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešę Pirkėjui.
5.3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.
5.4. MAMALAND.LT turi teisę visais atvejais nesudaryti Pirkimo-pardavimo sutarties su konkrečiu Pirkėju, pateikusiu užsakymą, įskaitant, bet neapsiribojant tuos atvejus, kai Pirkėjas atsisakė Pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžino prekes 2 ir daugiau kartų per paskutinius 6 mėnesius.
5.5. MAMALAND.LT turi teisę atsisakyti sudarytos Pirkimo-pardavimo sutarties, jei baigėsi sutartyje nurodytų prekių atsargos, taip pat, jei sutartis buvo sudaryta asmens, kuris remiantis šiomis Taisyklėmis neturėjo teisės sudaryti sutarties.

6. Pardavėjo įsipareigojimai

6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės MAMALAND.LT teikiamomis paslaugomis.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu ir šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.
6.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, arba Pardavėjui neturint alternatyvos pasiūlymo, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
6.4. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytus atvejus.

7. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

7.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. MAMALAND.LT pasilieka teisę keisti prekių kainas pasikeitus mokesčių dydžiams, taip pat tais atvejais kai gamintojas/tiekėjas keičia prekių kainodarą.
7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:
7.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, ar tiesiog pasinaudojęs internetinės bankininkystės sistema, perveda pinigus į MAMALAND.LT banko sąskaitą.
7.2.2. Apmokėjimas kreditine kortele, kai Pirkėjas, pasinaudojęs internetinės bankininkystės sistema, perveda pinigus į MAMALAND.LT banko sąskaitą.
7.3. Atsiskaitydamas 7.2.1 punkte numatytu apmokėjimo būdu, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Minėtaisiais atvejais, tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas ruošti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.
7.4. Jeigu apmokėjimas gautas darbo dieną iki 12 val., ši diena skaičiuojama kaip pirma užsakymo vykdymo diena. Jeigu apmokėjimas gautas po 12 val. (taip pat savaitgaliais ar švenčių dienomis), tuomet pirma užsakymo vykdymo ir prekių pristatymo diena yra sekanti darbo diena.

8. Prekių pristatymas

8.1. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
8.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.
8.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
8.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
8.5. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.
8.6. Prekių pristatymo mokestis ir detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama internetinės parduotuvės „Pristatymo sąlygos“ skyriuje.
8.7. Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų .
8.8. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, tai MAMALAND.LT turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
8.9. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
8.10. Jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje numatytas daiktų gabenimas ir Pardavėjas išsiunčia daiktus Pirkėjui, daiktų atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus. Jeigu daiktai perduodami vežėjui, kurį pasirinko Pirkėjas, o Pardavėjas nesiūlė tokio pristatymo, šioje dalyje numatyta rizika pereina Pirkėjui, kai daiktai perduodami vežėjui.

9. Prekių garantija ir tinkamumo naudoti terminas

9.1. Parduodamoms prekėms yra suteikiama įstatymais numatyta garantija.
9.2. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Prekei sugedus garantinio laikotarpio metu, remontas atliekamas nemokamai (išskyrus, jei yra teisės aktuose numatytos Pardavėjo atsakomybę šalinančios aplinkybės). Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, kiekvienu konkrečiu atveju nukreipdamas Pirkėją į garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą.
9.3. Kiekvienos MAMALAND.LT parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
9.4. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
9.5. Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos. Esant ypatingai trumpiems garantiniams terminams prekės internetinėje parduotuvėje yra pažymimos specialiu perspėjamuoju ženklu.

9.7. GARANTINIO APTARNAVIMO SĄLYGOS

9.7.1. Internetinėje parduotuvėje MAMALAND.lt.lt parduodamoms prekėms yra suteikiama įstatymais numatyta garantija.
9.7.2. Garantija skirta tik el. parduotuvės Mamaland.lt iš įmonės MB Cinvest klientams ir iš Pardavėjo pirktiems prietaisams.
9.7.3. Garantija pradeda galioti nuo prietaiso pardavimo/perdavimo datos.
9.7.4. Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms, keičiamoms prekių dalims.
9.7.5. Garantija netaikoma, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės – pažeistos prekės saugojimo ar naudojimo taisyklės.
9.7.6. Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti taikyti garantiją, jei pažeistos garantinės sąlygos ir (ar) prietaiso naudojimo instrukcijos.
9.7.7. Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamą detalę per nustatytą garantijos terminą, tai naujam daiktui ar komplektuojamai detalei taikomas tęstinis garantijos terminas.
9.7.8. Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais:
9.7.8.1. Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamos eksploatavimo sąlygos, naudotojo tyčios ar neatsargumo;
9.7.8.2. Atsiradus gedimams dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų;
9.7.8.3. Pažeidimai atsiradę dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų, smėlio, skysčio (korozija, oksidacija), maisto, vabzdžių ir pan., nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje;
9.7.8.4. Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas;
9.7.8.5. Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo.
9.7.8.6. Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas, ardytas, bandytas savarankiškai išrinkti ar remontuoti (matomos ardymo žymės, prietaiso tvirtinimo detalių pažeidimai);
9.7.8.7. Jei gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo;
9.7.8.8. Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio talono taisyklių.
9.7.9. Garantinio aptarnavimo taisyklės:
9.7.9.1. Pirkėjas dėl garantinio prekių aptarnavimo kreipiasi paštu: [email protected], nurodydamas prietaiso gedimo pobūdį, pateikdamas pirkimo dokumentą (el. sąskaitą – faktūrą) bei kitą reikalingą informaciją, jei to reikalauja Pardavėjas;
9.7.9.2. Prietaisas turi būti priduodamas saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje. Jeigu prietaisas pristatomas be pakuotės, Pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus prietaiso transportavimo metu;
9.7.9.3.Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita;
9.7.9.4. Garantinio laikotarpio metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai, šalinami per 14-21 dienas nuo prietaiso perdavimo arba per 45 dienas, jei detalę reikia atsivežti iš užsienio;
9.7.9.5. Prietaisas keičiamas arba nesant pakankamai atsargų grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu – negalima pašalinti;
9.7.9.6. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa remontui priduoto prietaiso komplektacija. Dėl komplektacijos vėliau pretenzijos nepriimamos.
9.7.9.7. Prietaisų eksploatavimo sąlygos:
9.7.9.7.1. Santykinė oro drėgmė iki 95%, atmosferos slėgis nuo 85kPa iki 108kPa;
9.7.9.7.2. Vibracijos poveikiai: dažnis (10-55) Hz, pagreitis iki 10 m/s (1g);
9.7.9.7.3. Patalpoje negali būti kenksmingų medžiagų, sukeliančių koroziją, dulkių;
9.7.9.7.4. Transportavimo metu esant minusinei temperatūrai, prieš prietaisą įjungiant reikia palaikyti išpakuotą ne trumpiau nei 6 val normaliose klimatinėse sąlygose;
9.7.9.7.5. Perkėlus prietaisą iš patalpos, kurioje aplinkos temperatūra aukštesnė į patalpą, kurioje aplinkos temperatūra žemesnė (ir atvirkščiai), prietaiso negalima jungti į elektros tinklą ne mažiau kaip 3-5val;
9.7.9.7.6. Visi prietaisai turi būti įžeminami, elektros tinklas turi būti techniškai tvarkingas, maitinimo įtampa 220V (±10%), dažnis 50Hz. Esant įtampos svyravimams, būtina naudoti įtampos filtrus ar stabilizatorius.
9.7.9.7.7. Temperatūra nuo (10,2) ºC iki (35,2) ºC;
9.7.9.7.8. Santykinė oro drėgmė – iki (93,3) % esant (25,2) ºC temperatūrai.
9.7.9.7.9. Vibracijos poveikiai : dažnis (10-55) Hz, pagreitis iki 10m/s (1g).
9.7.9.7.10. Atmosferos slėgis nuo (84.3) kPa iki (107.3) kPa.

10. Prekių grąžinimas ir keitimas

10.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 “Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” pakeitimo ir Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.
10.2. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių atsiėmimo arba pristatymo jam dienos (terminas pradedamas skaičiuoti, kai Pirkėjui pristatoma visos užsakymo siuntos) , informuodamas apie tai Pardavėją 3.2.Taisyklių punkte numatyta tvarka.
10.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nauja, nenaudota, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą.
10.4. Prekės, kurios yra supakuotos į vakuuminę pakuotę, siekiant išsaugoti prekės higienines savybes, gali būti grąžinamos tik nepažeistoje vakuuminėje pakuotėje.
10.5. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats pardavėjo nurodytu adresu arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis 3.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
10.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

11. Atsakomybė

11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
11.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei MAMALAND.LT teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
11.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11.5. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
11.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius tiesioginius nuostolius.

12. Apsikeitimas informacija

12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

13. Asmens duomenų apsauga

13.1. 13 punkte numatytos asmens duomenų tvarkymo ir apsaugos taisyklės taikomos visiems asmens duomenims, kuriuos Pardavėjui pateikia Pirkėjas arba kuriuos Pardavėjas surenka ir tvarko Pirkėjui naudojantis MAMALAND.LT internetine svetaine.
13.2. Pardavėjas gerbia Pirkėjo ir kitų MAMALAND.LT internetinės svetainės lankytojų privatumą ir saugo jų asmens duomenis, kurie yra pateikiami Pardavėjui ir kuriuos Pardavėjas surenka, taip, kaip nurodyta šiose Taisyklėse, kuriose paaiškinama, kodėl Pardavėjas renka asmens duomenis ir kaip juos naudoja.
13.3. Pirkėjas, norėdamas užsisakyti prekių MAMALAND.LT internetinėje parduotuvėje, gali tai padaryti užsiregistravęs šiose internetinėse svetainėse arba pirkdamas be registracijos.
13.4. Pirkėjas, tiesiogiai registruodamasis MAMALAND.LT internetinėje svetainėje turi įvesti savo el. pašto adresą ir slaptažodį. Pirkėjas, patvirtindamas šias Taisykles tuo pačiu patvirtina, jog yra informuotas bei sutinka, kad jo nurodytu el. pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.
13.5. Pirkėjas, užsiregistravęs MAMALAND.LT internetinėje svetainėje, savo profilyje pateikia šiuos prekių užsakymui įvykdyti būtinus asmens duomenis: vardas, pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, adresas, gavėjo (pristatymo) adresas.
13.6. Pardavėjas patvirtina, jog šie asmens duomenys, bus naudojami prekių pardavimo MAMALAND.LT internetinėje parduotuvėje ir prekių pristatymo tikslais. Šių duomenų tvarkymo teisinis pagrindas – prekių pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas ir vykdymas.
13.7. Pirkėjas patvirtina, kad jis žino apie savo teisę atsisakyti pateikti savo asmens duomenis, tačiau supranta, kad šie asmens duomenys yra reikalingi ir būtini prekių užsakymo įvykdymui, o Pirkėjui nepateikus tokių duomenų ir nesutikus, kad jie būtų tvarkomi šių Taisyklių 13.6. punkte nurodytais tikslais, prekių pirkimo – pardavimo Sutartis negalės būti sudaryta ir įvykdyta.
13.8. Pirkėjas bet kuriuo metu turi teisę atšaukti savo sutikimą naudoti asmens duomenis tiesioginės rinkodaros ir administravimo tikslais susiekę su Pardavėju adresu [email protected].
13.9. Visus Pirkėjo bei kitų MAMALAND.LT internetinės svetainės lankytojų duomenis Pardavėjas saugo ne ilgiau, nei tai reikalinga šiose Taisyklėse nurodytais tikslais.
13.10. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo, Pardavėjo internetinio puslapio ar duomenų bazių, įrangos administravimo, ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu bei tiesioginės rinkodaros pasiūlymų siuntimu susijusias, paslaugas. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Pirkėjo asmens duomenys gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.
13.11. Pardavėjas duomenų tvarkymui taiko saugos ir tvarkymo reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme ir Europos Sąjungos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente.
13.12. Pardavėjas imasi atitinkamų techninių ir organizacinių priemonių, kad užtikrintų visų tvarkomų asmens duomenų apsaugą nuo netyčinio ar neteisėto sunaikinimo arba netyčinio praradimo, pakeitimo, neįgalioto atskleidimo arba prieigos, ir nuo visų kitų neteisėtų apdorojimo formų.
13.13. Pirkėjas turi šias teises, susijusias su asmens duomenimis:
13.13.1. teisę pačiam ištaisyti savo asmens duomenis savo paskyroje arba šią teisę įgyvendinti kreipiantis į Pardavėją;
13.13.2. prašyti, kad Pardavėjas leistų susipažinti su duomenimis ir juos ištrintų arba apribotų duomenų tvarkymą;
13.13.3. teisę nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi;
13.13.4. teisę gauti savo asmens duomenis susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu (teisė į duomenų perkeliamumą);
13.13.5. teisę atšaukti sutikimą;
13.13.6. teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.
13.14. Pirkėjas gali pasinaudoti šiomis savo teisėmis kreipdamasis į Pardavėją el. paštu adresu [email protected] .

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
14.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.